donderdag 24 oktober 2013

Bedankt!

Zoals ik al in het laatste stukje heb aangegeven, ben ik aan het einde van het kalendertje van Beth Moore gekomen.
Het was geweldig om zo bezig te mogen zijn met Gods woord.
Soms was het een grote worsteling, soms vlogen de woorden als vanzelf op het scherm.
Maar hoe dan ook, het was zeer leerzaam en een grote zegen om zo bezig te mogen zijn.
Het verlangen naar verder gaan met iets nieuws ligt er wel degelijk, maar er is nog even niets en ook dat is goed, want er ligt buiten de schermen nog het één en ander op mij te wachten wat nu eerst moet gebeuren.
Wie weet in het nieuwe jaar, in 2014 wat er daarvoor nog op mijn pad komt.

Iedereen bedankt voor het meelezen en voor de reacties.
(De meesten via facebook)
Deze site blijft bestaan, al komt er verder niets meer bij.
Het is voor mij te waardevol om te verwijderen en mijn bede is, dat het nog voor velen tot zegen of bemoediging mag zijn.

Een liefdevolle groet,
Rita


Dat Zijn Licht mag schijnen
in je huis en in je hart.

Dat Zijn vrede neer mag dalen
in vreugde en in smart.

Dat Zijn Hoop je vooruitzicht mag zijn
in toekomst die wacht.

Dat Zijn Liefde mag zijn
je Bron van kracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten